Subject: Re: Tähistamata töökoht teel
From: "Renat" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 23:14:42 +0200

Tere,

vabandame tekinud olukora pärast, tööde juht juhendatud kuidas edaspidi 
tuleb korralda töid TA maal. Objekti juht Denis Allisov tuli tööle 1.03.24 
see tõttu pole veel kõik töökoralduslikud nüansid veel selged, edaspidi 
lubame oleme korrektsemad

Antud juhul oli tegemist kiireloomulisetööga kus pidime vahetma 
amortuseerunud ohtlikult mäda õhuliini mastid et ennetada rikkelist olukorda

Renat Belski

Belsneks Elekter OÜ

+372 5573433
On 20.03.2024 10:31, Jaan Saia wrote:

Tere

Teede ülevaatuse käigus leidsin Teie ettevõtte töökoha riigiteel nr 12 
Kose – Jägala km 4,34.

Töökoht oli tähistamata vastavalt MTM määruse nr 43 Nõuded ajutisele 
liikluskorraldusele nõuetele, masinatega oli suletud kõnnitee millega olu 
takistatud jalakäijate liikumine.

Kohustame Teid esitama selgituse toimunu kohta hiljemalt 22.03.2024 a 
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80